Emre Kulcanay ve imarpanosu.com 'u Twitter'da takip edin

3 Şubat 2015 Salı

Kira yardımı için kiracılardan hangi belgeler istenecek?



Çevre ve Şehircilik Bakanlığı kentsel dönüşüm kira yardımı ödemelerinde Ocak 2015'ten itibaren yeni bir uygulamaya gidiliyor ve bundan sonra kira yardımı başvuruları İstanbul'da ilçe belediyelerine yapılıyor... Peki belediye, kentsel dönüşüm kira yardımı için kiracılardan hangi belgeleri isteyecek? İşte o belgeler...

Kadıköy Belediyesi, riskli olarak tespit edilen yapıda konutu bulunan kiracılardan istenilen belgelerin listesini yayınladı... İşte o belgeler...

RİSKLİ OLARAK TESPİT EDİLEN YAPIDA KONUTU BULUNAN KİRACILARDAN;

1- Başvuru Formu (Belediyede verilerek doldurulacak.)

2- Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi.

3- Riskli yapı onay tarihinden önce riskli yapıda ikamet ettiğine dair adres bilgileri ile uyumlu son üç
aya ait elektrik, su, doğalgaz, telefon faturası aslı ve fotokopisi.

4- Riskli olarak tespit edilen yapının tahliye edildiğine dair eski ve yeni adresini gösteren İl/ İlçe
Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğünden alınacak, imzalı ve mühürlü adres bilgileri yazısı.

5- Riskli Yapı Tespit Raporu (Yetkililerce onaylı )

6- Yıkılan Yapılar Formu ( Binanın yıkıldığını teyit eden , Kentsel Yenileme Bürosundan alınacak,
ıslak imzalı ve mühürlü yazı.)

7- Kiracıya/ Vekiline ait varsa Vadesiz TL , T.C. ZİRAAT BANKASI A.Ş. ye ait hesap cüzdanı fotokopisi
alınacak.

(Tüm belgelerin aslı ve fotokopisi gereklidir .Belediye telefonu 0 216 5420 50 00-Kira Bürosu)

(Vekaletnamede "6306 sayılı Kanun kapsamında başvuru yapmaya/iş ve işlemleri yürütmeye/kira
yardımı başvurusu yapmaya" ibareleri bulunmalıdır.)

Belediye konut veya işyeri sahiplerinden hangi belgeleri istiyor? İşte o belgeler...

Kira yardımı için intifa hakkı sahiplerinden istenen belgeler hangileri?

Kira yardımı için işyeri ayni hak sahibinden hangi belgeler istenecek?

Kira yardımı için işyeri kiracılarından istenen belgeler neler?





Emre Kulcanay - Özel Haber